Hayata dair her şey!

Post Top Ad

AVALON ORGANICS NANE ÖZLÜ CANLANDIRICI ŞAMPUAN


Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba,

Benim için 2017 hiç iyi başlamadı ve gerçekten çok zor dönemlerden geçtim. Zor sınavlar verdim hala da vermeye devam ediyorum ama eskiye oranla bir nebze daha iyiyim. Hal böyle olunca da buralara vakit ayıramadım. Ama şimdi yavaş yavaş geri dönüyorum.

Bugün sizlere Amerika'dan aldığım bir ürün olan Avalon Organics markasının zayıf saçlara uygun şampuanından bahsetmek istiyorum.





Babassu yağı ile zenginleştirilmiş, saçları beslemeye ve canlandırmaya yardımcı şampuan. E vitamini, buğday proteini, kalendula ve nane özleri ile saç derisini ve saçları derinlemesine temizlerken aynı zamanda saç kırıklarını azaltmaya, saç yapısını güçlendirmeye ve esnekliğini geri kazandırmayı amaçlar. Dağınık saçları düz bir yapıya kavuşturur. Tüm saç tipleri için kullanıma uygundur ancak yağlanmaya meyilli, sık yıkanan saçlı deriyi de ferahlatır dengeler.



Minimum %70 organik içeriğe sahiptir. 'Ulusal Amerika Standartları QAI' tarafından NSF sertifikasına layık görülmüştür. Paraben, sert koruyucu, sodyum, sülfat, yapay renk ve koku içermemektedir. %100 vejetaryen maddelerden üretilmiştir. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. Şişesi %100 geri dönüşümlü malzemelerden yapılmıştır.

Genel olarak etkisini beğendim. Ancak saçları sertleştirdiği için tek başına kullanmak imkansız. Mutlaka bir saç kremi kullanmanız gerekiyor. Temiz içerikli olması sevdiğim bir diğer yanı. Saç kırıklarıma bir etkisinin olduğunu gözlemlemedim. Ama yağlı saç derimi hafiflettiğini söyleyebilirim. Özellikle vegan ürün tercih edenlere gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.

Ben ürünü Amerika'dan aldım ama burada Lila kutu dan satın alabilirsiniz. 


Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. markanın farklı bir şampuanını denemiştim ama malesef ben de dökülme yapmıştı daha doğrusu ben şampuan ne zaman değiştirsem bu olay oluyor ben de ama dudak stikleri harikaydı bloğumda da anlatmıştım onu :)

    YanıtlaSil
  2. İçeriği temiz şampuanları kullanınca genellikle krem gerekiyor ama Avalon markası merak ettiklerimden:)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin