Hayata dair her şey!

Post Top Ad

AVON BİG & MULTİPLİED MASCARA

Merhaba,

Bugün sizlere uzun zamandır kullanmış olduğum Avon' un en son çıkartmış olduğu takma kirpik etkisi yaratmayı vaat eden  Big & Multiplied maskarasından bahsetmek istiyorum.






Sık kıllara sahip bir fırçaya sahip. Tek kat uygulamayla vaat ettiği uzunluk ve dolgunluğu sağlamıyor.

Ancak 2-3 kat uygularsanız iyi bir performans elde edebiliyorsunuz. İlk başlarda kullandığımda gözlerimde biraz yanma ve yaşarma yapmıştı. Hatta neredeyse üründe sorun olduğunu düşünmeye başladım. Çünkü benimle birlikte bir arkadaşımda da aynı sorun olmuştu. Sanırım kıvamı ile ilgiliydi. Ben kullanmaya biraz ara verdikten sonra tekrar kullanmaya başladım ve zamanla o yaşarma ve yanma kayboldu. Ama arkadaşım ürünü bir kaç kez denemesine rağmen aynı sorunu yaşamaya devam edince daha fazla kullanmak istemedi ve maskarasını bana verdi.
Çift fazlı makyaj temizleyicilerle kolayca temizleniyor. Uygulama sonrası herhangi bir akma vs. yapmıyor. Ancak sonlara doğru biraz topaklanma yapıyor.


Kısacası çok çok bayıldığım bir ürün olmadı. Özellikle o ilk başlarda yaşamış olduğum yaşarma ve yanmadan sonra bir daha tercih edeceğimi sanmıyorum. Benim ki zaten bitmek üzere. Arkadaşımın verdiğini de bitirdikten sonra sanırım yolumuza başka rimellerle devam edeceğiz.

Tabi bu sadece bizim yaşadığımız bir durumdu belki de gerçekten üründe problem vardı bilemiyorum. Bizim gibi böyle bir durum yaşayan oldu mu varsa yazarsanız çok sevinirim.

Ürünün fiyatını tam olarak  hatırlamıyorum ama ben sanırım 14,90 TL gibi indirimli bir fiyata almıştım.


Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin