Hayata dair her şey!

Post Top Ad

AVON BİG FALSE LASH VOLUME MASCARA

Yeniden merhaba,

Bugün sizlere adından oldukça söz ettiren  Avon markasına ait Big False Lash volume maskarasından bahsetmek istiyorum.





Daha önce sizlere  Rossmanlarda satılan Rival de Youg XXL volume maskarasından bahsetmiştim. Favori maskarımı bulunca kolay kolay başka maskara beğeneceğimi de düşünmemiştim.
Ancak Avon Big False Lash Volume maskara çıkrığı andan itibaren denemek istediğin bir üründü ve indirim zamanında da denk gelince hemen aldım. Son zamanlarda makyajımı yaparken elim hep bu maskaraya gidiyor.


Maskaranın fırçası oldukça yoğun bir kıl yapıya sahip. Big False Lah maskaranın vaadi takma kirpik etkisi yaratıp, hacim veriyor olması. Uygularken kirpik kıvırıcı yada rimel bazı kullanmadım. Tek katta pek başarılı bulamasamda  2 kat uygulandığında verdiği hacim ve dolgunluk oldukça tatmin edici. Uygulama sırasında bulaşma, akma,kirpikleri yapıştırma gibi bir sorunla da karşılaşmadım. Sadece ara sıra, az da olsa  kirpiklerimin uçlarında topaklanma yaptı ama her zaman yaşadığım bir sorun olmadığı için benden geçer not aldı.


Çift fazlı temizleyicilerle de oldukça rahat temizledim. Genel olarak beğendiğim bir rimel oldu. Eğer Avon 'dan maskara almayı düşünüyorsanız bu ürüne şans vermenizi öneririm.
Bu arada iş yerimde benim tavsiyemle  2 arkadaşım daha bu üründen aldı ve gerçekten onlarda çok memnun kaldılar. :))

Deneyin bence sizde pişman olmayacaksınız.


Sevgilerimle...


1 yorum:

  1. Ah bir türlü hayatımı maskarasını bulamadım ben. Avon'un denediğim hiç bir maskarası da bana da uymadı.

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin