Hayata dair her şey!

Post Top Ad

MARİA NİLA LUMINOUS COLOUR ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ

Merhaba

Bugün sizlere ambalajlarıyla gönlümde taht kuran şirin mi şirin Maria Nila Lumınous Colour şampuan ve Conditioner 'den bahsetmek istiyorum.


Maria Nila ; daha önceden duymadığım, Türkiye pazarına yeni giriş yapan aslen İsveç kökenli, profesyonel salonlarda kullanılan saç için bakım, şekillendirme ürünlerini barındıran 30 yıllık bir marka.



Daha önceden saçımdaki boya baya akmıştı ve tekrardan boyatmayı düşündüğüm için ürünleri firma gönderir göndermez kullanamadım. Etkisini daha iyi anlayıp, yorumlayabileceğimi düşündüğüm için saçımı boyatmayı bekledim. Ve takip ettiğiniz üzere geçen ay saçlarıma ombre yaptırdım, ve tabi ki hemen ürünleri denemeye başladım.

İçeriğindeki nar özleri ile saçınızdaki boyayı korumayı ve parlaklığı maksimum seviyede sağlamayı vaad ediyor. En çok dikkatimi çeken ise %100 vegan olması, sülfat ve paraben içermemesi.

Ben yaklaşık 2-3 haftadır kullanıyorum. 100 ml'lik deneme boyuyla baya bereketli çıktı diyebilirim. Ama artık bitmek üzere. O yüzden de yorumlarımı yazmanın zamanı geldi.



Öncelikle kokusunu ben çok beğendim. Hoş, fresh bir nar kokusu var. Şampuan pırıl pırıl yansımaları olan pembiş bir renkte, saç kremisi ise mat bir şeker pembe renginde.


Saçlarımda herhangi bir dökülme, kepeklenme, sertleşme gibi bir sorunla karşılaşmadım . Saç kremi kullandıktan sonra verdiği yumuşaklık ve kolay tarama hissini ise gerçekten çok beğendim. Renk koruması hakkındaki görüşlerim ise orta seviyede. Diğer sıradan şampuanlar gibi saçlarımı matlaştırmadı ve rengini korumasında da yararı olduğunu düşünüyorum. Saçlarımın rengi ilk boyattığım zamandan bu zamana çok az değişiklik gösterdi. Bu da şampuanın vaadini yerine getirdiğini gösteriyor. Benim saçlarım sarı olduğu için belli bende böyle bir etki etmiştir yani kızıl renkte yada bakır renklerinde etkisi belki daha farklı olabilir.
Orjinal boy olan 350 ml'lik şampuanın da saç kreminin de fiyatı 108 TL. Marka hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz marianilaturkey facebook ve marianilaturkey instagram hesaplarına göz atabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla profesyonel kuaför salonlarında, N11.com da satışa sunulmuş. Online olarak sipariş verebilirsiniz. Fiyatından dolayı indirim sırasında denk gelmezsem sanırm bir daha alamayacağım ama şöyle bir %50 indirimde falan bulsam kesin stoklarım.

Bir başka yazımda görüşmek dileğiyle; şimdilik hoşçakalın ve sevgiyle kalın...
Ve tabi ki takipte kalmayı unutmayın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin