Hayata dair her şey!

Post Top Ad

NİVEA AQUA SENSATION CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ

Merhabalar,

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve artık yorumlama vaktinin geldiği Nivea Aqua Sensatıon canlandırıcı temizleme jelinden bahsetmek istiyorum. 


Öncelikle ürünün vaad ettiklerine bakalım.

  • Nazikçe ve tamamen temizler. 
  • Derinlemesine arındırır.
  • Kiri ve makyajı etkili bir şekilde çıkarır.
  • Doğal nem dengesini korur. 
  • Cildi tazeler, canlanmış bir görünüm verir. 

Uzun bir süredir düzenli olarak kullanıyorum. İçerisinde minik minik beyaz tanecikler var.Kullanım sırasında güzel köpürüyor, bu minik tanecikler suyla buluştuğunda patlıyor ve cilde zarar vermeden temizlik sağlıyor. Epey yoğun bir yapısı olduğu için  oldukça bereketli bir ürün. Kullanım sonrasında cildinizin gerçekten temizlendiğini hissediyorsunuz. Ama ben son zamanlarda cildimde kullanım sonrası gerginlik yaşamaya başladım. Ve hafif bir yanma hissettim.  O yüzden şimdilik kullanıma ara verdim. Her gün değilde bir kaç gün ara ile kullanmaya devam etmeye düşünüyorum. Tabi bu benim cildimde yaşadığım bir sonuçtu. Her cilt tipinde olacak diye bir şey söz konusu değil. 


Ve maalesef içerisinde PARABEN bulunuyor. Yani içeriği de temiz bir ürün değil. Fiyatı genellikle 10-20 TL arası değişiklik gösteriyor. Ama indirim zamanlarında daha uygun fiyata almak mümkün oluyor. Ambalajının kapağı ise ürünün kolayca taşınmasına olanak sağlıyor. Akma, dökülme v.s yapmıyor. Ürünü bitirdikten sonra yeniden alacağımı sanmıyorum. Ama ürünün çok fazla seveninin olduğunu da belirtmeden geçemeyecğim. İndirim zamanlarında yakalarsanız isterseniz sizde şans verebilirsiniz. 

Sevgilerimle  :))

3 yorum:

  1. güzelmiş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. temizleme jellerinde aradığımı bulmakta zorlanıyorum bunu da yeterli bulmadım

    YanıtlaSil
  3. Kapagini bir turlu kullanamiyorum, basiyorum gelmiyor jel, lutfen yardim edin, sanirim bosu bosuna aldim :(

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin