Hayata dair her şey!

Post Top Ad

COSMED SUN ESSENTIAL SPF 50 DD KREM

Merhabalar,

Bugün sizlere sevgili Ümmühan Çelikel'in düzenlemiş olduğu
 #güzelliğimizannemizden etkinliğinde çok şirin bir çantayla birlikte hediye edilen Cosmed DD kremden bahsetmek istiyorum.


Öncelikle DD krem nedir? 
Tüm cilt tipleri için yüksek korumalı DD krem, içeriğindeki UVA ve UVB'den koruyucu özelliğe sahip filtreler sayesinde, güneşin ve floresan gibi UV yayıcı etmenlerin zararlı etkisinden cildi etkin bir şekilde korurken, Ectoin güneş ışınlarının yaşlandırıcı etkisine karşı hücre DNA'sının korunumuna ve cilt hücrelerinin güneşten etkilenmesini önlemeye yardımcı olur. Aloe Vera ve calendula yağı, güneşin etkisi ile hassaslaşan cilt dokusunun yenilenmesine yardımcıdır. Güneşin etkisi ile hassaslaşan cilt dokusunu sakinleştirir. İçerdiği renk pigmentleri ile cilt tonunun eşitlenmesine ve cilt kusurlarının kapatılmasına yardımcı olur.  DD kremlerin; BB ve CC kremlerden farkı ise anti-ageing özelliği ile yaşlanma karşıtı olmasıdır. 

Cosmed DD kremi yazın gelmesiyle birlikte hemen kullanmaya başladım. Ürünün yapısı ne çok sıvı nede çok katı. Tüm cilt tiplerine uygun olduğu belirtilmiş.

Gördüğünüz üzere rengi biraz koyu ve tek renk. Ama tek renk olması gözünüzü korkutmasın. Çünkü sürdükten 15-20 dakika sonra cildinizle tamamen bütünleşiyor ve ciltte oldukça doğal duruyor.


Hafif bronzlaşmış cildiniz de mükemmel duracağına eminim. Ama tabi ki çok çok açık tenliyseniz o zaman renk olarak uyacağını sanmıyorum. Kapatıcılık konusunda da çok büyük bir beklentiniz olmasın. Renk eşitsizliklerini giderse de özellikle sivilce lekeleriniz yada cilt kusurlarınız varsa yetersiz kalacaktır.

Benim cildim karma bir cilt, benim cildimde yağlanma, parlama ve ağırlık  yapmadı. Ama yağlı ciltlerde parlama yapabileceğini düşünüyorum. Bu yüzden üzerinden bir pudra ile geçerek parlamaya bir nebze engel olabilirsiniz. Ya da gün içerisinde yağ emici mendillerden kullanabilirsiniz. Suya ve tere karşı dayanıklı olduğu yazıyor . Tere karşı dayanıklı olduğu kesin, ama bence özellikle suya girdikten sonra mutlaka yenilenmeli.

  • İçerisinde parfüm, paraben ve renklendirici bulunmuyor. 
  • Makyaj altı bazı olarak ta kullanılabilir.
  • Unisex kullanıma uygun. 
  • SPF 50 güneş koruması içeriyor. 


Ben hafif bir bronzlaştıktan  sonra yüzümdeki duruşunu daha da çok sevdim.

Cosmed dd kremi online dermokozmetik sitelerinden ve anlaşmalı eczanelerden satın alabilirsiniz.

                                                             cosmed.com.tr
                                                 instagram.com/cosmedturkiye

Sizlerde bu ürünü kullandıysanız benimle yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.

Şimdilik hoşçakalın
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin